čtvrtek 30. března 2017

Spalování tuků s forskolinem

Účinnější spalování tuků během cvičení vám pomůžou nastartovat nejrůznější spalovače tuků. Mezi v současné době nejznámější patří Forskolin. Jde o aktivní složku extraktu z byliny Coleus forskohlii, která roste na Arab¬ském poloostrově a v Indii. Spalování tuku podporuje tím, že aktivuje enzym adenylátcyklázu, který ovlivňuje produkci testosteronu. To vede k aktivizaci hormonu lipázy, která zajistí spalování tuku který je uskladněný v buňkách. Studie Univesity of Kansas (Lawrence, USA) zjistila že muži s nadváhou, kteří užívali forskolin po dobu 3 měsíců, zaznamenal signifikantní úbytek tělesného tuku a značně zvýšenou hladinu testosteronu oproti kontrolní skupině, která užívala placebo. Mnozí lidé kteří hledají účinný prostředek pro přirozený úbytek hmotnosti a schopnost si udržet svoji ideální váhu, chtějí se zbavit nadbytečných kil, zhubnout a udržet svou váhu na doporučených hodnotách užívají forskolin se skvělými výsledky. Být štíhlejší, zdravější, mít více energie, to jsou cíle, kterých by chtěl dosáhnout každý. Forskolin můžeme využít nejen jako účinný přírodní spalovač tuků při cvičení, ale také jako skvělý prostředek na hubnutí. Forskolin jsem užívala s kamarádkou která necvičí, má nadváhu.a sportuje pouze rekreačně, Já cvičím také pouze kondičně, takže na chlapy kteří jedou tréningy to asi bude mít ještě lepší účinek. Obě dvě jsme užívaly Forskolin po dobu 3 měsíců a kutečně se jak u ní projevily výsledky. Já jsem zhubla pouze málo, na váhu, protože díky cvičení jsem přeměnila tuk ve svaly, ale moje kamarádka, přestože její jediný sport byla občasná cyklistika, shodila 8 kilo. Forskolin tedy můžeme opravdu doporučit, jako spalovač tuků na bylinném základě se jedná o jeden z nejlepších a nejúčinnějších prostředků na našem trhu.

Žádné komentáře:

Okomentovat